torsdag, januari 22, 2009

Ännu en blogg...


Jupp, detta är ännu ett desperat försök att försöka skriva av mig och hålla igång en blogg. Egentligen är jag nog absolut inte blogg människan. Men nu när jag jobbar med UKM (Ung Kultur Möts) och nästan tvångsbloggar där så ofta jag orkar så kändes det som att jag kunde ge det en chans till. Det är ju faktiskt rätt kul. Dessutom så ska jag börja pilla lite med HTML koder så fort jag får tid och då kan jag ju experimentera med bloggen lite! :)


Just nu måste jag säga att jag gillar bloggen, egentligen ska jag plugga nu. Men bloggen såg ju så hemskt tom ut, så jag var ju bara tvungen att skriva något litet.

Det jag egentligen ska göra är att skriva en analys på Richard Adams "Den långa flykten". Helt fantastisk bok, en utav mina favoriter faktiskt. Tror att jag har läts den 3-4 gånger nu men varje gång känns den annorlunda. Eller så är det bara mitt minne som sviker :/

Hur som helst så ska jag försöka plugga lite nu innan Markus gjort klart pannkakorna (=kvällsmat).




Over And Out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar