måndag, januari 26, 2009

(O)händelserik måndag

Samtidigt som det har hänt otroligt lite så har det ändå hänt en del. Första lektionen (Psykologi B) slapp vi ha, istället skulle vi sitta hemma och drömtyda lite. Givetvis hade jag då världens dröm inatt då. Riktigt ruskig var den, men jag tänker inte gå in på några detaljer så drömmar är så fruktansvärt svåra att återberätta. Sedan efter det så var det bara filmkunskap och multimedia, båda två relativt slappa lektioner.


Sedan bar det hem i all hast för jag hade ju lovat att leka med Nemi på lekplatsen idag, halvvägs hemma får jag ett sms av Nemis mamma som säger att Nemi är lite trött och nog inte ska leka idag *suck*. Hemma är jag ju nästan så då blir det avkoppling med chokladpudding tills jag ska åka igen. Idag skulle nämligen jag mamma och Migis gå på balklänningsjakt. Detta för att hittat mönster som vi gillade så att mami vet vad hon ska sy, jakten slutade helt plötsligt med att vi istället skulle köpa klänningar, så så blev det! Denna veckan är ju dessutom sista veckan att beställa tydligen, så på torsdag ska vi vara helt bestämda.


Imorgon tänkte jag då dra dit Mathilda så att hon kan få säga ett par ord om klänningen jag valt. Mycket spännande! :P Nu ska jag skriva lite protokoll, dels till studentkommittén och dels från förra UKM mötet. Efter det ska jag feta ner mig i soffan med ansiktsmask och äta mörk mintchoklad :)

Hittade en bild på min blivande
balklänning, dock är det fel färg.

Over And Out!

1 kommentar: