tisdag, januari 27, 2009

Pysselmonster

Pysselmonstret Robin försöker virka muffins. Jag pausar dock nu efter att ha insett att det nog inte är meningen att jag ska virka en muffin. Istället har jag nu börjat virka ett randigt pod fordral.


Idag blev för övrigt min balklänning beställd och betald, det känns såå skönt! (men såå ont i plånboken). Ännu härligare är att det verkligen var kärlek vid första ögonkastet. Jag ser nästan ut som en lite annorlunda (dreadad) Askungen. Jag är i alla fall super nöjd! Så fort jag fått hem den så kommer det bilder, troligen åker jag, mamma och Migis och blir fotade i samma veva! Annars har det inte hänt för mycket idag, jag har naggat lite på presentkortet jag fick av Markus på Electa. Det blev lite ID smink för det. Jag bara älskar ID, min hy klarar verkligen inte av allt sånt billigt oljebaserat smink. Testade en bronser, nämner inget märke, som gjorde att jag fick en massa finnar mitt i pannan. Lite jobbigt då jag inte har någon lugg eller något att dölja med, så från och med nu så är det bara ID som gäller!



Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar