söndag, januari 25, 2009

Sömndag

Fifan, denna dagen känns så låång. Egentligen ska jag plugga och göra klart mitt samhällsarbete som ska lämnas in senast ikväll. Men jag orkar verkligen inte.

Igår testade jag att tvätta mina fina dreadisar med ett nytt shampo sen var jag lite busig och fönade mitt hår! :O Egentligen så får jag inte alls föra det iom att mina dreads är så tunna så att de så kan brytas. Men en gång borde ju inte skada, eller?

Annas har det inte hänt så mycket, igår hade jag Migis Michelle och Markus lite film mys. Vi såg på The exorcism of Emily Rose och Bolt (dock somnade jag efter typ halva). Vi bakade egen pizza och krängde enorma mängder godis, chips och popkorn! Det var riktigt najs faktiskt. Sen mitt i natten när jag skulle gå och lägga mig så var det en Lars Winnerbäck dokumentär på 2:an och den var man ju tvungen att se. Gud vad jag längtar tills det är Lasse tider igen, det känns lixom lite fel att lyssna på den musiken mitt i kalla vintern :(

Aja, nu ska jag gå och hitta på något annat att göra för att slippa plugga.



Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar