tisdag, januari 27, 2009

Snusnäsdukar...

..är underskattade. Lite lite gangster aktigt, men jag gillar´t! Har för tillfället dille på att snöra ihop mitt hår/mina dreadisar med en. Ska nog gå på jakt efter en ny snart. Ursh, jag är så sjukt tråkig och uttråkad just nu. Är ensam hemma med Qila, inte ens Markus är hemma. Det känns ovanligt tomt. Kanske ska man ta vara på denna tiden och mysa till det med lite choklad i soffan? Just nu känner jag att jag bara bloggar för att jag är så sinnessjukt uttråkad. Jag hade faktiskt verkligen glömt bort hur skönt det kan vara att ha en blogg ibland. Kan ju berätta att jag plöjt igenom ca 4-5 bloggar, men har egentligen aldrig fastnas riktigt för det. Intresset väcktes dock igen, precis som jag skrev i debutinlägget, då jag tvångsuppdaterade UKM bloggen. Kan för övrigt tillägga att jag nästan är utan dator för tillfället, min fina rosa lilla Vaio åkte till datordoktorn igår och kommer förhoppningsvis hem igen i början av nästa vecka. Så nu gäller det att flörta ordentligt med både Markus och Migis om jag ska kunna sitta vid någon dator över huvud taget!

Nu ska ja nog försöka att bota min tristess lite.

Peace & Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar