onsdag, februari 04, 2009

Chupp, Chupp

Fy satan vad tråkigt det är att vara sjuk! Tror att det kanske kan vara halsfluss på väg, men jag håller tummarna på att det är något annat lindrigare virus.

Idag har jag i alla fall hunnit virka lite, och skrivit Studentkommitté protokoll. Ska så fort jag orkar lägga upp bilder på mina senaste virkerier, däribland en liten amigurumi, ett pennfodral samt två pod fodral. Ska nog försöka virka klart min semla imorgon med :)

Jag har fått lite önskningar om vad jag ska virka här näst, däribland Lauras Jack Russell-terrier Sushi, ett podfodral till Mathildas syster och en 1års present till Lauras lilla Molly.

Nu skall jag återgå till att ligga nerbäddad i soffan och bara vara lite. Blir troligen ingen skola alls denna veckan. Har haft lite långledigt från skolan de senaste tre dagarna utav en massa olika anledningar bland annat UKM möte i Malmö.

Så nu ska jag vara ynklig och sjuk igen, och återgå till mitt knarkande av honungste, halstabletter och nässpray.

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar