torsdag, februari 05, 2009

Street Art

Helt underbar video, att sticka och virka är coolare än vad man vid första anblicken kan tro. Är sjukt sugen på att virka ett litet "hej" eller något snart. Ska kanske göra det idag så får jag sätta den på bussen eller något så fort jag är frisk igen :P

Jo, så får det nog bli. Sedan vi lästa om Street ArtStaden och Framtiden i skolan så är jag helt fast på just street art som innefattar virkning och stickning. Det var verkligen inte därför jag började virka igen. Men det kanske lutar åt att det blir lite sånt nu under våren. Man blir ju så härligt glad och varm när man ser in stickade/virkade saker.

Snart kommer Markus hem med en påse färgglada M&M´s (mitt absolutra favorit godis)! Sånt färtjänar man när man är sjuk. Imorse ringde de förresten från jobb (är extring på Dunkers när jag inte går i skolan) och ville att jag skulle jobba, tydligen är det många som är sjuka just nu. det eller ej så tackade jag Tronej. Mycket ovanligt av mig att göra det, annars brukar jag jobba hur sjuk jag är. Minns en gång när jag jobbade på Väla då jag var 3-4 minut var tvungen att springa ut på lagret och hosta/nysa/snyta mig eller bara samla mig lite. Eller på Ica när jag lyckades spy ner både mig själv en papperskorg och en toaletten, för övrigt så fattar jag inte att ingen märkte det! Är väl lite äldre och lite klokare nu och förstår bättre än att jobba när man mår riktigt taskigt. Nu ska jag än en gång återgå till att vara lite sjuk och virka.



Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar