lördag, februari 07, 2009

Insane in the membrain

Jag klarar verkligen inte av att vara sjuk och stanna hemma en hel vecka, jag blir galen och otrevlig. Jag blir helt sinnessjuk. Jag som i normala fall blir uttråkad fort, skulle utan tvekan kunna dö av tristess på en vecka! Stackars alla de som tvingats umgås med mig denna veckn..*host*.. Markus.

Inget nytt har hänt på länge nu känns det som. Ansökte för några dagar sedan att bli ambassadör för Kingston. Kingston är de som har club på The Tivoli varje fredag, att bli ambassadör innebär att jag ska dela ut lite flyers, får några fribiljetter och ett VIP-bord, inte helt fel om jag får säga det själv. Håller tummarna för det, känner på mig att jag kommer att fortsätta vara relativt pank hela våren, så utan detta så bliré nog inte så mycket fest.

Nu ska jag fortsätta att vara oumbärlig och (sinnes)sjuk ett litet tag till.


Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar