måndag, februari 23, 2009

Kreativkväll

Oj vad kreativiteten flödar ikväll. Väskan har jag nu bestämt att inte ska vara en väska längre utan en påse som jag kan ha att ta med pysselstuff i. Efter att ha gjort mig hemmastadd med symaskinen så tog jag till pennan och skissade lite, är nämligen lite sugen på att själv sy min student klänning. Antagligen blir det inte så, men det är kul att drömma lite. Samtidigt som jag nu tecknar (och bloggar givetvis) så tittar jag på lite film. Det blev "My Neighbour Tororo" igen. Jag är så förälskad i den just nu, egentligen skulle jag se Juno (typ 300:e gången) men ljudet var riktigt kasst + att suben var på spanska.

Fast spansk subtitle kanske inte är så illa ändå, snart (om ca 2 månader) bär det nämligen av till Costa Brava i Spanien. Ska bli riktigt najs. Känns dock fortfarande väldigt avlägset. Nu får det nog räcka med bloggande för ikväll. Tänkte dock lägga ut bilder på mina små "Hej" som gick att skåda på lite olika bussar i Helsingborg för två veckor sedan.



Over & Out!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar