måndag, februari 16, 2009

Pusta ut!

Så fort tiden går! Det var över en vecka sedan jag bloggade senast! Dock har det hänt mycket, igår gick UKM´s lilla peppkväll på Love & Light av stapeln och den var super lyckad! Du kan läsa mer om den på UKM´s blogg! Annars har jag försökt att ta igen allt jag missade i skolan under den veckan jag var sjuk, så på siståne har det inte virkats mycket. Det senaste jag gjordet är att påbörja en påse/väska av gammla platspåsar. Men det tar tid, att virka i plast är inte det enklaste + att jag måste sitta och klippa remsor av platskassarna som jag sedan knyter samman. Ett tidskrävande projekt må jag säga! Men nu är det lov, så mellan jobb och UKM arbete så ska jag nog jag nog hinna med lite virkning, hoppas jag.

[Hittade förresten denna lilla krabaten när jag
surfade runt och försökte hitta in
spiration]




Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar