söndag, februari 08, 2009

Wipeout

Sååå... Nu har jag maraton tittat 3:e säsongen av Veronica Mars, helt ok serie. Ibland får man tänka men mestadels så är det väl en typisk ungdomsserie. Hur som helst så kom jag plötsligt på att jag nästan lyckats försvinna från jorden ytan i snart en vecka!

Helt otroligt fantastiskt tänker jag! En hel vecka! Visst har någon skrivit något på msn, och jag fick faktiskt några sms av Karl, men annars har jag varit så gott som helt väck.

Jag tror faktiskt att jag behövde detta, eller iallafall mig mage. När jag gick i nian så fick jag för första gången magkatarr, och som många vet så är det kroniskt. Vilket innebär att såfort man blir lite stressad så dyker den upp. Den är hemst och det känns som att den typ knytar näven runt ens magsäck och hoppar rundor lite samtidigt som den spottar eld upp genom din stackars hals. Detta är milt uttryckt.

Imorgon ska jag försöka att återgå till mitt "normala" liv igen. Jag känner mig inte helt frisk men en vecka är mer än vad jag har råd att vara sjuk, och så snackar vi på typ ett helt år!

Oh just det, innan jag började må lite bättre så lyckats smitta så gott som hela familjen, misson complete.

Nu har jag fiskpinnar som väntar på att bli uppätna, för jag har äntligen fått tillbaka aptiten! Hurray!


Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar