lördag, mars 07, 2009

På måndag...

Ska jag beställa tid för tatuering, på Evil Twins hade jag tänkt. Evil Twins är det enda och självklara valet för mig . Vad jag hört ryktesväg ska där vara minst 12 månader kö just nu, så det blir troligen ingé bläck förrän om åtminstone ett år. Men nu är jag dunder säker på vad jag ska göra, dock tänker jag nog inte avslöja det ännu i alla fall. Men jag är 110% säker på motivet :D

På tal om tatueringar så måste jag få ventilera mig lite. För jag bara avskyr att den stora majoriteten av människor som tatuerar sig i Miami Ink ägnar sina tatueringar någon annan. Ofta så är det en bortgången släkting (som ofta inte ens gillar tatueringar). Hur går det ihop?

- - = + ?

Suck, den jag ska göra tycker i alla fall jag är vrålsnygg och förhoppningsvis även lite unik och den ska dit bara för mig och för att jag gillar den! Nu ska jag sova och imorgon ska jag avsluta kjolen som jag påbörjade hemma hos Mathilda idag.


Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar