fredag, mars 13, 2009

StörtKärlek

Åh, ibland blir man bara så stört kär vi vissa saker och kan verkligen inte släppa dem, ni vet känslan? Så var de när jag såg denna underbara kofta, i nästan två veckor gick jag och tänkte att den, den vill jag verkligen ha.

Normalt sett så försöker jag verkligen att inte kära ner mig och köpa onödigt mycket kläder och med tanke på att det snart är student för min del så blir det nog inte en massa nytt denna våren. Så jag unnade mig faktiskt den där underbara koftan som jag blev stört kär i, antagligen hade jag nog ångrat mig riktigt mycket om jag inte köpt den. Dock drog jag på mig ett litet lån till min kära pappa, men det löser sig så fort könen kommer!

Detta påminner mig förresten om en trevlig liten kulturtant som var inne i butiken för några veckor sedan: "Man ångrar bara det man Inte köpte". Så härligt konsumentgalet citat, inget jag själv skulle vilja leva efter men just i detta fallet så tror jag att det stämde :)

För övrigt så är jag klar med Mollys 1års present, poblemet nu är att jag gillar den lite för mycket. Imorgon förmiddag när det är bra ljus och så så blir det foton!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar