tisdag, mars 03, 2009

Trötthet

Gud vad trött var har varit på sistone, jag har inte alls orkat att ens försöka blogga. Idag tog jag en lite eftermiddags lur... i nästan 5 timmar!! Jag är fortfarande trött och skulle nog kunna somna i nästan denna sekunden och ändå sova mig genom hela natten. Detta känns inte så normalt, förhoppningsvis är det bara en fas, ibland har jag sånna enorma sömnrubbningar. Antingen kan jag inte sova alls, eller så vill jag sova hela tiden.

I och med att jag varit så trött på sistone har det inte blivit mycket gjort, virkat har jag inte gjort sedan ett bra tag sedan nu. Ska försöka köpa mig lite garn nu i veckan.

Idag hittade jag och Mathilda en jätte liten och söt pärlaffär här i Helsingborg (eller snarare jag blev lite tipsad om den). Pärlgården heter den och det finns massor med olika pärlor i en uppsjö av färger! Så nu bestämde vi att vi måste börja pärla lite också, varför samlar vi på oss så många hobbies? Mathilda ska lägga stickningen och virkningen på hyllan, vilket går det lite skönare för henne men jag vill bara utöka, nästa projekt blir nog att lära mig brodera! :P

Jupp, tror det var allt för nu, köpte lite pärlor på Pärlgården som nu sitter fint runt halsen, om jag känner ork så blir det nog en bild imorgon! :]

Over & Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar