tisdag, april 07, 2009

Robin Emilie has awakened...

...efter en jäävligt bra helg/vecka! Jisses vad det har hänt mycket på sistone. Den senaste veckan har jag varit i Göteborg, träffat Navid Modiri (och diskutera samarbete mellan 365 saker & Backstage), bott på hotell för första gången i mitt liv, åkt spårvagn för första gången i mitt liv, varit små sjukt, vart runt i hela Helsingborg och hämtat saker, snackat med sponsorer, hämtat en önskebrun, chillat i ett sommarrum, (nästan) lärt mig magdans, deltagit i UKM som både arrangör och konstutställare, gästbloggatUKM sverige. Dessutom så har Sveriges radio kontaktat mig och en Maria kommer att komma ner från Stockholm nästa Onsdag och följa med på pubvirkningen.

Imorgon blir det till att åka hem till Mathilda och umgås lite med henne, Philip & Ronny. Jag har knappt kunnat träffa dem alls de senaste veckorna Det är nästan läskigt hur mycket jag har gjort och hunnit med. Det känns verkligen otroligt och nästan lite läskigt att ha så mycket fritid nu (och då har det ändå bara gått en dag!!). Men det blir snart ändring! Nu i veckan ska Backstage söka pengar hos pengabunken och börja dra igång projekt! Hurray! Jag hade nog inte klarat att ha det så här lugnt någon längre period, och då har jag det ändå inte så lugnt nu. Hela denna veckan kommer att ägnas till att skriva projektarbetet! Idag har jag lyckats spotta ut 12 renskrivna sidor loggbok. Alltså har jag egentligen inte ens börjat på själva rapporten! Jag har liiite skrivande framför mig. Nu ska jag dock ta det lugnt, kanske krypa ner i sängen med Markus och en bra film :)

Over & Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar