fredag, maj 08, 2009

Ja visst gör det ont..

.. när knoppar brister.

Kvällen ägnas åt en diktanalys av Karin Boyes "Ja visst gör det ont". Deadline var egentligen 30/4, ska försöka bli klar ikväll.

Imorgon bär det av till Malmö för att delta på UKM regionala, ska bli super kul! Hoppas på massa bra feedback med mina små virkkonster. Kanske lyckas jag även inspirera någon eller själv bli inspirerad! Ska även passa på att gå en runda på stan och försöka hitta en studentklänning, paniken börjar krypa sig på mig nu.

Plockade för övrigt fram resväskan innför Spanien idag, slängde ner det jag redan nu vet att jag ska ha med mig. Nu är det inte lång tid kvar. Om exakt en vecka sitter jag förhoppningsvis på en mysig balkong i Spanien! Ska bli sååå skönt!

Nä, nu måste jag återgå till analysen. Blir inget bloggat förrän tidigast söndag kväll nu, vi övernattar i malmö på en skola imorgon :)

Kärlek & Respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar