lördag, maj 30, 2009

Studentpresent?

Nu har alla börjar fråga vad jag önskar mig i studentpresent och jag vet faktiskt inte riktigt.. Jag vet i alla fall att jag inte vill ha en massa smycken och sånt som man annars brukar få i student present. Detta av den enkla anledningen att jag vet att jag troligen inte kommer att använda det + att jag är rätt så kräsen. Smycken jag brukar använda består helst av träpärlor etc. Oftast gör jag dem själv. Så det känns bara synd att "slösa" bort pengar på smycken som jag antagligen aldrig kommer att använda.

Så jag har kommit på en del saker jag ska önska mig istället, saker som jag aldrig kommer att glömma dessutom. Utan någon speciell ordning skulle jag kunna tänka mig att få en ukulele, en cruiser cykel, ett träd (!) och en dalahäst :)


Givetvis blir jag inte ledsen om jag får något annat eller ingenting av detta. Men uttrycket "think outside the box" har i alla fall jag i huvudet när det gäller presenter.

Kärlek & Respekt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar