onsdag, juni 10, 2009

Snart student!

Loggade in på bloggen och verkligen chockades över att det redan gått 11 dagars sedan jag bloggade senast! Hur gick det till, vad gjorde jag all den tiden? Planering och förberedelser inför studenten pysslas det givetvis med hela tiden, just nu känns det som att det är allt alla här hemma tänker på.

Igår kom för övrigt två av mina kusiner från Hedemora ner, underbart! Så igår var det sannerligen fullt hus, jag och Markus var hemma och även Niclas, Migis och Hektor kom med kusinerna + mina kära föräldrar & Qila. Tror varenda sovbar soffa och madrass används just nu!

I eftermiddag är det picknick med klassen i en av Helsingborgs fina parker (hoppas, hoppas hoppas att det inte regnar då!!).

Annars händer inte så mycket, har hållt på med 6 virkprojekt varav 2 är färdiga, jag skulle helst vilja att åtminst 3 till är färdiga på fredag, men det kan jag nog drömma om! :(

Kärlek & Respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar