måndag, juli 20, 2009

Bloggpaus

Guuud vad jag känner att jag inte hinner med allt jag gärna skulle vilja hinna med. Bloggandet är en av de saker som tyvärr lätt läggs åt sidan då jag får mycket i huvudet.

Jag har nu jobbat i nästan exakt en månad på Ica, vilket innebär att jag har 6 veckor kvar. Mycket har hänt sedan jag sist bloggade, tyvärr inga större framsteg med eldgycklandet, men en massa annat. Jag har hunnit virka lite, jag har "läst" (lyssnat på en massa ljudböcker, samtidigt som jag jobbar). Än så länge har jag "läst" I cirkelns mitt och Da Vinci Koden båda av Dan brown, jag har dessutom hunnit lyssna igenom hela Twilight Saga (sammanlagt 4 böcker). Imorgon ska jag på börja Snabba cash av Jens Lapidus. Jag har även hunnit fylla år så nu är jag tillräckligt vuxen för att gå på Systemet.

Utöver det så kan jag meddela att jag kommer att bli hundägare under hösten, Ohyes! Qila väntar valpar i september. Lycka! :P Försöker övertala familjen till att döpa den till Panda (hela familjen är med i namngivandet). Men jag jobbar starkt på det, förutom det har kag funderat lite på Leeloo (Femte elementet). Min kära far tycker att hon ska heta Jissa.

- Åh vilken söt valp, vad heter hon?
- Jissa.
- Eh va, men jaha.. ehh.. Panda (tsss, för det skulle jag döpa henne till)?
- Nej, Jissa!
- Va men, asså.. jag vet inte.
- Nej asså JISSA!

Ja ni ser...
I alla fall, nu ska jag åka och köpa mig lite choklad mysa lite, gå en runda med Qila och sedan sova, har min tidiga vecka nu. Vilket innebär att jag ska vara (pigg) och vaken kl 03:30. Yaay!

Hoppas att jag bloggar snart igen, om inte så vet ni varför...

Kärlek!

1 kommentar: