lördag, augusti 29, 2009

Hanen fyllar snart år...

.. och jag har inte den minsta aningen om vad jag ska köpa till honom. Han önskar sig inget och vad jag vet behöver han inget heller.. vilket inte gör det hela lättare. Så vad ger jag min pojkvän som snart fyller 20?

Imorgon efter jobbet så bär det av till Väla för att kika runt lite efter något, och på söndag (då han fyller år) ska vi till hans föräldrar. Snart fyller även min Mat-Hilda år (nästa helg) men till henne vet jag på ett ungefär vad jag ska ge :) Sen i oktober fyller Migis år och då tågar vi upp till Stockholm och tittar på Cats, det ser både jag och Migis riktigt mycket fram emot!

Men nu, nu ska jag nanna kudde så att jag kommer upp imorgon!Centrera

2 kommentarer:

  1. Vadå!? Rymmer hannen hem till föräldrarna och bjuder inte på tårta?????;) kramis Rosa Bönan

    SvaraRadera
  2. Jag ska se till så att han bjuder er på tårta! Kanske på måndag?

    SvaraRadera