lördag, augusti 29, 2009

Shoppnig med Migis :)

Idag efter jobbet åkte jag raka vägen till Väla där jag mötte upp med Migis. Vi käkade lunch , strosade och letade presenter till Markus.

Under vårt strosande hittade vi till vår stora glädje färgade linser i rätt färger!! Dock hade mannen i butiken inte de gråa linserna som jag ville ha, men sa att de kanske kom in närmare Halloween. Så jag nöjde mig med ett par lila och Migis skaffade ett par bruna :)

Utan lins
Med lins :)
Förrutom linser kom jag även hem med en mössa, en tröja, två par Björn Borg trosor och givetvis presenter till Markus :)

Peace!

2 kommentarer:

  1. pfff... vi skulle skramlat och köpt fiskedepån. eller öresund. eller en fiskebåt...

    SvaraRadera
  2. coolt! om man klickar upp den stora bilden på de lila så är det pixlar ute i kanterna på den ^^

    SvaraRadera