lördag, augusti 22, 2009

Sixtynine...

...days til Halloween!! :D Jag och Migis ska givetvis ha fest även detta året. Lokalen ska bokas i veckan och sen ska det förberedas en hel del. Muahahaha-haha. Ser duktigt mycket fram emot denna festen, ska lägga ner min kropp och själ på pyntandet, ohyes!

Funderar på att själv gå som vampyr, första tanken var att gå som Sally i "The Nightmare Before Christmas" men då hade jag helst velat ha en röd peruk..och det går ju inte alls med mitt hår :(

Så nu blir det nog istället vampyr! Har redan börjat kolla upp hur jag ska sminka osv. Funderar antingen på att sy kläderna själv eller beställa, har hittat två relativt intressanta dräkter hittills. Har även kikat lite på linser, tyvärr så är jag väääldigt kräsen. Antingen vill jag ha mörkmörk bruna-svarta/röda linser eller ljusljusljus grå/blå. Men givetvis hittar jag inte några som ser ut så. Just nu så står det mellan mörkbruna eller lila.. men jag ger inte upp riktigt än, helst vill jag ha mina ljusljusljus grå/blå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar