lördag, september 12, 2009

Dogstuff

Igår åkte jag och mamma och kikade på lite koppel och andra hundgrejer som jag kommer att behöva när valpen är tillräckligt stor. Dock dröjer det 9 veckor till, men vi kikade runt lite och kollade priser. Hittade ett jättefint läderkoppel och sedan även ett ruskigt häftigt nylonkoppel som var precis i min smak! :D Dock lite väl dyrt, där vi var och kollade kostade det nästan 400:- och halsbandet 200:-.

Idag så gav jag mig fan på att hitta kopplet online och se om man kunde hitta det till ett lite vettigare pris. Till slut fann jag det på en brittisk sida. Till min stora glädje visar det sig att de fraktar till Sverige, så det blir kanske ett koppel ändå, på sidan fanns även ett sele i samma mönster, och jag vill hellre ha sele än halsband på vovven när den blir stor ändå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar