onsdag, september 30, 2009

Faint

Hej hopp, idag är jag överlycklig och lite skärrad. Att sova med tatueringen var nemas problemas! Sov till och med på rygg! :) Nu är den dessutom tvätta och insmord och jag behöver inte springa runt med gladpack på ryggen.. inte dagtid i alla fall.

Dock hände världens kusligaste grej när jag skulle smörja den med helosan. Eller ja, jag försökte men nådde inte riktigt så min kära mami fick snällt stå till tjänst. Hon var hela tiden jätte rädd att det skulle göra ont på mig och frågade hela tiden hur det gick. Men ja.. inga problem där.. det kändes ju.. men gjorde knappast ont. Sen het plötsligt kände jag mig lite snurrig och konstaterade både för mig och mamma att jag nog var lite hungrig. Inte så konstigt heller då jag åt lite dåligt igår. Sedan händer något för mig helt nytt..

Jag kan knappt beskriva det, mamma pratade med mig och jag hade precis sagt att jag nog var hungrig och efter det gick allt i slowmotion.. dock mins jag inte riktigt vad som hände. Men tydligen svimmade jag.. innan mamma han reagera dunkade mina knäskålar och pannan i golvet med 56 kilos tyngd på sig och där låg jag. Hur i hela friden det gick till vet jag inte..

Jag mins inte alls att jag föll och när jag efter att, tydligen, ha krampat lite fick tillbaka medvetandet så var jag dundersäker på att jag fortfarande stod upp! Jag fattade inte alls varför mamma satt och höll i mig bakifrån eller varför pappa kom dundrande ner för trappan. Det enda jag mins är att allt ljud kom väldigt avlägset och allt jag såg var ett zig-zag randigt mönster som rörde på sig alldeles för fort.

Så då har man testat att svimma också. Vilket visade sig vara läskigare än vad jag kunnat föreställa mig. Dessutom kommer jag få två stora blåmärken på båda knäna men som tur var så verkar det som att huvudet klarade sig bättre.

Nu ska jag ta det lugnt ett tag, äta och sedan bär det av till Dunkers för att jobba lite:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar