måndag, september 28, 2009

Imorgon är det..


.. tatuerings dags, Ohyes! Har hållit det lite små hemligt kan jag känna nu i efterhand, men det har inte varit meningen. Tror det hela beror på att jag är himla lugnt och inte alls nervös och dessutom 100% säker på motivet. Så jag har inte riktigt behövt ventilera mig. Men detta är i alla fall skissen. Den ska gå i ljus-mörk blått och magenta :) Och placeringen? -Ryggen/svanken... jaja, jag vet... tramp stamp.. men det är i alla fall ingen fjäril! ;) För er som inte vet så är motivet en kurbits. Berätta mer om vad det är och varför vid ett senare tillfälle.

Sååå.. som jag skrev så har jag inte alls varit nervös och är inte heller..ännu. Men troligen kommer det imorgon bitti när jag måste äta och ska ta bussen in till stan! Update om tatueringen kommer imorgon..

Och ja just det.. Jacob på Evil Twins ska göra den... skulle aldrig vilja gå någon annanstans!

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar