onsdag, september 23, 2009

Jobbar heltid..

.. eller ja det känns i allafall så. Dessutom mer än heltid, har valp jour 24 timmar om dygnet! Men det är roligt också. Känner mig speciellt priviligerad att ha fått vara med från det att min valp föds till att den är min vid 8 veckor. Frågan är bara hur i helsike man ska välja. Jag har bestämt mig för en tik, men hur väljer man när man har 5 underbara små tikar att välja på!? Dock är det kul att jag kommer lära känna dem och även kan välja utifrån personlighet.

Så vad gör jag när jag inte har valp jour?

- Bloggar lite på Qilas valpblogg, sitter och ugglar på diverse forum, letar massa fina hund saker jag vill beställa, och virkar.. virkar som en galning faktiskt. Skavde upp tippen på mitt pekfinger på bara några timmar igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar