torsdag, september 03, 2009

Maskeradfest den 19:e :D

Den 19 september är Migis bjuden på maskeradfest och jag är bjuden med henne. Temat på maskeraden är kändisar. Vet inte om jag får avslöja vem Migis ska gå som, men kan avslöja att jag går som Gwen Stefani :)

Efter mycket, mycket, mycket om och men kom jag fram till det. Migis tyckte innan jag kom på Gwen att jag skulle gå som den dreadade duden i Tokyo Hotel. Men jag kände att det inte kändes riktigt bra.. även om dreadsen hade kommit väl till pass...

Riktigt naj är att Gwen rätt ofta har en enorm stickad mössa, vilket är riktigt praktiskt då jag kan gömma håret i den. Så nu är det dags att leta upp en mössa, gärna med keps fram till som i hennes video med Damian Marley, tänkte köra på looken hon har där med shorts och linne.

Lägger upp lite mer bilder bara för att hon är så satans snygg! ;]


Och en bild på Tokyo Hotel duden som jag först tänkte gå som... Största anledningen till att det inte blir så, är att jag helt enkelt inte tål bandet. Känns lite illa att då gå som en av medlemmarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar