tisdag, september 29, 2009

Tattoooooooo

Jupp då var man gaddad och klar (för idag). Lite mindre än 3 timmar är gjorde och Jakob tyckte att han kommit längre än vad han trodde att han skulle göra. Så nu har jag ungefär 3 timmar kvar innan den är helt finito. Återbesök blir den 22 oktober så att den får vila ordentligt :) Men jag är redan nu hel nöjd! :D Ska blir jätte kul att se den färdig i sin fulla glans! Små nervös Robin inväntar bussen->

Och det var inte för farligt att tatuera sig.. första timmen var lite tortyr, sedan fick det riktigt bra i ca 40min (då det nästan var skönt... ). Men efter det tog endorfinerna slut och jag funderade skarpt på att gå till BR och köpa tuschpennor och fylla i resten efter varje dusch! Men jag stod ut och det var verkligen värt det! :) Dessutom kan jag meddela att jag personligen tyckte att det var värre att göra dreads, det om något borde verkligen klassats som medeltida tortyr!

[Bilden är INTE rättvis, alldeles för suddig
och blurig. Ska försöka ta en ny imorgon
]

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar