tisdag, september 01, 2009

Woop, woop!

Ghaad vad jag är uttråkad! Jag har varit arbetslös i 1 ½ dag och dör snart, jag som trodde att jag skulle kunna slappna av lite gran i alla fall. Som tur är föds Qilas valpar om cirka 2 veckor så då får jag saker att göra, men fram tills dess så kommer jag nog dagligen dö lite gran av tristess. Inte hjälper det heller att jag försöker hålla mig hemma så att jag inte spenderar mina pengar på onödiga saker. Just nu har jag pengar så att jag gott och väl klarar hela hösten (och lite till) men om jag ska ha såhär tråkigt hela tiden så litar jag inte på att jag inte börjar göra drastiska (dyra) grejjer med dem.

Ikväll får jag i alla fall lite spänning, Kajsa spelar sin sista match innan hon drar till London och den ska jag kika på, jag ska till och med cykla dit så att jag gör av med lite energi! För energi är något dom jag bara sparat på i snart 2 dagar.

Igår gjorde jag inget konstruktivt alls faktiskt, virkade ytte, pytte lite och gick en 20 minuters promenad med Qila. Sedan gick jag och Markus på bio (District 9)... igen. Det har kanske blivit lite väl mycket bio och filmtittade på sistone.. men jag älskar det. I mitt huvud är det redan höst och dags för massa filmtittande. Jag har redan shoppat både mössa och vantar inför den nya årstiden! :P

Nu ska jag duscha (något som man lätt glömmer bort när man bara går hemma) och sedan ska jag gå över till Erika och hjälpa henne med hennes blogg. Just nu kan besökare inte skriva kommentarer, men det ska jag ändra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar