tisdag, oktober 20, 2009

Aaaaaaaahhhhhhhh!!!

Jag kom precis på en sak... om 10 dagar är det den 31 oktober = Halloween = Halloween fest. Och än så länge har jag köpt en döskalle till festen... och det kan jag lova att inte räcker!!! Det får bli hardcore planering ikväll eller imorgon.. sen Halloween shopping nästa vecka när jag vet hur många som ska äta innan festen.. ghhad. Hur ska jag hinna?

Nu tänker ni säkert att det är ju ingen fara, hon är ju hemma heela dagarna och gör ingenting utom att titta på söta sovande valpar..

Men oj så fel ni har! Valparna är söta och sovande en relativt stor del av dygnet, men när de inte sover så kan jag lova att det är fart i dem. Även om man inte måste göra något med dem så måsta man hela tiden titta till dem, plocka upp bajs, mata m.m. Jag kan även tillägga att jag är sjuk.. så när jag väl inte är hos valparna försöker jag vila. Och sen till det största problemet.. ja jag är hemma och kan planera.. Men väldigt få timmar kan jag åka hemifrån för att tillexempel köpa sakerna jag behöver till festen!

Dessutom så är min Halloween kostym långt ifrån klar.. saknar typ.. 80%. Nu ska jag laga mat och panika lite.

Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Känn peppen!!! är sjukt peppad. såg dock att linnea och sofie har halloweenfest den 31e? de hade flyttat den från fredagen till lördagen. riktigt dåligt ju. trodde linnea och sofie skulle komma? möjligt att de "snor" massa gäster då ju

    SvaraRadera
  2. Äh, det är luuungt :) Go with the flow..

    Kärlek!

    SvaraRadera