måndag, oktober 12, 2009

Tidsfördriv...

När man passar valpar hela dagarna så har de (dagarna då) en tendens att bli rätt så enformiga och långrandiga.. Så idag har jag fördrivit dagen med filmer, jag har tittat på "17 again" som är en äkta High School - teenage film. Sedan så tittade jag på "The last house on the left" faktiskt bara för att Riki Lindhome är med i den. Och för de som inte tidigare visste är hon med i Garfunkel and Oates som är ett av mina absoluta favorit band. Så då måste man ju se henne som skådis med, hon var faktiskt långt över förväntan!! Sedan så avslutar jag kvällen med "X-men Origins: Wolwerine".

Jag är ett STOOOORT Marvell fan och har dyrkat X-men filmerna ända sedan den första kom 2000. Mins att jag fick den som dvd i början av mitt sommarlov, antar att det var typ 2001. För det brukar väl ta cirkus ett år för en film att släppas på dvd.. eller? Anywho, så tittade jag på den varje dag hela det sommarlovet. Och nej jag överdriver tyvärr inte. Ibland tror jag att jag är med 3 åring är vuxen/ungdom/tonåring (what ever). Till min poäng... små barn gillar upprepning. De kan se filmer och läsa (få böcker lästa för dig) böcker en miljon gånger innan de tröttnar. Jag däremot brukar bara vilja se en film 1 gång.. max. Men ibland så kommer vissa filmer och bara skakar om (dvs gör mig till en envis 3 åring), och X-men var en av dem. Jag verkligen dyrkade den filmen, å andra sidan så var jag typ 13 och hade troligen inget liv heller.

Tyvärr så spräckte den senaste X-men filmen hela min X-men bubbla, verkligen. 1 är bästa, 2 ok, 3 riktigt bra men what's the deal med den senaste! Är duktigt besviken måste jag påpeka. Dock har jag 20 minuter kvar på den, så har den ett sjuhelvetes slut så kanske den blir ok. Men det ser rätt illa ut :(

Marginaljustera
Nu ska jag gå och få min X-men bubbla spräckt. Cya later aligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar