måndag, oktober 19, 2009

° * ° • . • ° * Timjan Design * ° • . • ° * °

Åhh jag har hittat såååå fina kläder som jag är ruskigt sugen på att beställa. Men gör jag det så får det vara stop på shoppandet på ett bra tag!! Jag försöker verkligen att inte köpa mycket nytt och bara sånt som jag verkligen behöver då jag hatar att slösa (inte bara pengar utan allmänt material, pengarna är väl egentligen det lilla problemet) och dessutom så hamnar mycket av det man handlar till sista längst in i garderoben ändå. Men jag tror verkligen och innerligt att dessa plaggen inte skulle göra det!

Dessutom är man väldigt ensam med att ha dem, vilket gör det lite roligare. Ska ta och fundera några dagar... Men det är så svårt!! Har egentligen sagt till mig själv att inte köpa en till jacka... men den är ju helt underbar..

Dessa underbara kläder och många många fler
ting att bli förälskad i hittar du hos

° * ° • . • ° * Timjan Design * ° • . • ° * °


massa fina bilder finner du på hennes MySpace
och blir du kär kan du beställa på hennes etsy shop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar