tisdag, januari 05, 2010

1-2-3 andas!

Ja-jajajajajaaj.. jag vet.. I suck at updating! Bir ju nästan illamående när jag ser hur mycket och ofta systramin (Migis) updaterar sin blogg!
Jag vet inte var jag ska börja ens.. kanske bäst att börja på ny kula.. eller i alal fall inte dra upp allt som har hänt och satsa på framtiden? Äh, en 3 sekunder update kan jag nog klämma fram.. kändes som december gick i raketfart, hade jag inte vetat bättre så hade jag kunnat tro att vi bara hoppade över december och satsade på januari efter november. Jag har jobbat, faktiskt väldigt mycket, mer än jag trodde. Men det har varit kuligt!
Den tiden jag inte har jobbat så har jag försökt umgås med vänner och med min underbara Soqi. Kan ju säga att jag lätt skulle kunna tänka mig minst 48 timmar på ett dygn! Tänk allt man skulle hinna med!!!
Anywho, inga nyårslöften detta året, bara en stilla tanke på att verkligen vara duktig och träna mycket med Soqi.
Ja, det var den 3 sekunder updaten, känner du dig updaterad?
- Me neighter.. Om jag orkar så kanske jag lägger upp lite bilder från december. Annars får vi helt enkelt satsa på 2010.
Om 11 dagar bär det av till Åre med världens bästa vänner, ska bli grymt kul! Började smygpacka igår.. tror att jag faktiskt börjat tidigast.. haha jag kommer att bli mobbad. Inte bara har jag packat, utan även skrivit ut en hel hög med (antagligen onödiga papper). Vissa minde onödiga än andra, tillexempel alla tågtider och så.
My oh my, det blev ett relativt matigt inlägg ändå... nu ska jag jobba lite men ska försöka att updatera lite oftare.. kanske blir det rentav ett till inlägg idag! ;]

Kärlek!

2 kommentarer:

  1. oj vad jag känner mig duktig nu då! :D

    SvaraRadera
  2. Det är du!! Jag är lite för lat.. tänker "ärsch, det kan jag blogga om imorgon.. eller till helgen om jag måste".

    SvaraRadera