onsdag, januari 13, 2010

den artonde januari..

.. firar jag 1 år med denna bloggen! Helt galet att det redan gått ett år.. dock har jag periodvis inte varit allt för aktiv. Men detta har jag försökt ta igen genom att vara lite sådär störigt överambitiös ett tag efter en inaktiv period.

Och på vilket sätt firas 1 års dagen på då? Jo den firas i Åre med världens härligaste gäng, kunde inte bli bättre ju! Ska se till att åtminsone blogga på måndag, fastän det är semester. Fast vem vet, jag kanske bloggar dunder mycket hela veckan just för att det är semseter? :)

Snart är det stängningsdags i butiken, sen ska jag raka vägen hem och mysa med Markus & Soqi. Synd att det är så mörkt bara, annars hade en skogspromenad suttit riktigt bra! Men det blir väl en vända ner på stranden istället. Där är det i alla fall lite ljusare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar