onsdag, januari 13, 2010

Galet pepp!

Jag har ingen aning om varför, men jag känner mig galet peppad.. på vaddå kanske ni undrar. - Just nu på i princip allt.

- Robin kan du ändra alla rea skyltar från 50 till 70%?
- JAJJEMEN!!!!!!

Helt underbart känns det, mest peppad är jag nog ändå på UKM och Åre.. just nu är det mest på UKM!! Jag vill sätta igång och bara göra klart allt med en gång så att vi snabbare kommer till den 3-4 april och kan ha så jävla kul i 2 dagar!! Jag vill, jag längtar!! Detta bådar riktigt gott inför mitt appointment på Nya Ljus, jag ska fan ha ett lika bra pris på trycket detta året som förra! Hell yeah!! :D

Hmmm.... jag kom precis på en liiiten sak.. Bara en detalj egentligen.. Jag kanske inte är så peppad som jag tror.. Jag kom precis på att jag halsade typ ½ liter varm choklad för 10 minuter sedan (det bränner fortfarande på tungan). Kanske har jag en mega sugarrusch!? Ohoes, vad händer när den går över!! Jag måste överkonsumera socker resten av denna dagen då juh! Amagaad!

Nä, för både ert och mitt bästa så ska jag nog avsluta detta inlägget här... detta börjar se ut som värsta olyckan.. som jag våldför mig på alla orden. Fy!

Kärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar