lördag, januari 09, 2010

Hatkärlek till min kära/hatade Nikon

Jag har kommit fram till att jag har en väldigt speciellt relation till min Nikon kompakt kamera. Den tar helt underbara bilder i dagsljus, eller ja allmänt på dagen. Men så fort det blir mörkt eller man ska ta bilder inomhus så suger den dase! Verkligen, man kan tro att det är en riktigt crappy kamera, och det är den inte kan jag tala om! (Eller jooo... men den var inte billig...)Upptäckte hur som helst igår att den (med rätt inställningar) tar underbara bilder när det är snö!! Vilket jag älskar.. men mesta dels så hatar jag den nog... Eller.. ja hatälskar den :)

Här är lite bilder från igår när jag och mamin var ute och gick med vovvarna samt bilder. Du kan jämföra dem med dessa bilderna från i torsdags, när vi var ute. Man tror knappt att de är tagna med samma kamera!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar