torsdag, januari 28, 2010

Nu börjar det sjunka in..

Jag har inte skrivit alls om detta tidigare, och jag brukar försök att undvika att skriva om jobb. Dels brukar jag inte ha något roligt att skriva om och dels för att jag inte riktigt tycker att det platsar så här offentligt. Det är dels därför jag aldrig nämner några av mina jobb vid namn. Jag brukar bara nämna det vid butiken. Och lite extra lurigt är det då, i och med att jag jobbar i två olika butiker! ;)
Nu är det så att den ena av dem ska stängas ner. Och det är inte förrän nu jag riktigt börjat fatta det. Det kommer att bli hemskt tråkigt, jag älskar verkligen denna butiken och arbetskamraterna! Jag har några få tider kvar att jobba, men butiken försvinner helt i mitten på februari. Mycket sorgligt, inte mins på grund av alla kunder som har 1 000 000 frågor. Det är speciellt jobbigt då man själv har nästan lika många.
Anywho. Sitter i butiken nu och myser. Tittar på alla fina varor.. jag skulle kunna köpa upp halva butiken om jag haft pengar!
Ikväll ska jag ha möte på mitt tredje jobb.. nämligen fritidsgården. Fast denne nämner jag gärna vid namn. All reklam är bra! Jag och min chef på Multiteket ska nämligen snacka igenom vårens schema. Vi ska även börja planera ett litet event. Vi ska nämligen tillsammans planera någonting på internationella kvinnodagen. Detta som en del av Backstages hyra. Vi har nämligen vårt kontor där i uybyte av evenemang. Passar oss perfekt! Dock har vi inte gjort så mycket hittills så nu ska jag föröska ta tag i det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar