onsdag, januari 06, 2010

Ska vi dela däck ikväll? ;)

Sitter på jobbet (i butiken) just nu. Här har varit riktigt lugnt idag med. Vilket kkan vara bra ibland då man har tid med annat, har bland annat skyltat om pytte, pytte lite annars inget major. Dagens största händelse var när en liten flicka, cirkus 6-7 år, sprang rakt in i en av väggarna här. Detta ska jag nog vidareutveckla lite känner jag.. Butikens alla väggar är glas, så hon sprang inte rakt in i en betong vägg eller något. Stackarn missade dörren med någon meter.

Sitter och längtar hem riktigt mycket nu, när jag kommer hem ska vi dra ut och åka pulka (läs traktordäck) i skogen. Det är alldeles för roligt och ikväll kommer Michelle, Antonia och kanske Antonias pojkvän. Sen så är det givetvis jag, Migis & Markus med. Försöker även övertala Karl att hänka :) Efter pulka åkningen var det snack om att dra in till stan och ta ett glas vin/öl.. får se om jag kan hänga med då. Jobbar ju imorgon med. Dock börjar jag inte förrän 12, men slutar inte heller förrän 21:30. Jag ska nämligen först stå i butiken till 17 sen vara arrangemangsvärd 18-21:30. Men det ska bli kul. Var ett bra tag sedan jag var värd nu! :)

Nu ska jag gå och glo lite på 10 gruppen väskan jag ska köpa... och jobba lite förståss!! Bjuder först på två bilder från när vi sist åkte! :)




Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar