tisdag, januari 12, 2010

Skynda skynda!

Var ut ett ärende på lunchen och tänkte att det var smidigast att fixa det snabbt så att det inte blir för stressigt att äta. Så jag småsprang över ett övrgångsställe och förbi en kille med cykel, bakom mig hör jag honom ropa för full hals "Skynda, Skynda!!". Haha jooo... det var ju det jag gjorde. Vågade knappt sluta springa. Det skulle ju se jätte dumt ut om jag hade så bråttom att jag sprang med sedan plötsligt fick obråttom.. Humm.. nu flummar jag iväg helt. I alla fall... i mitt huvud skulle det se dölöjligt ut om jag slutade springa bara för att han ropade efter mig.

Ja.. det var det. Har inget annat roligt att dela med mig av just nu faktiskt.

Eller mjo.. jag har blivit sjuuukt sugen på att komma ut och resa! Dock känner jag mig galet kluven. Mitt favorit land och drömresemål är Australien.. men där nere finns det väl fler svenskar än australiensare snart..? Jag vill fortfarande jätte gärna dit.. men ska nog avakta ett tag med det. Ska kanske kolla upp om man ska åka som volontär till Afrika eller något istället. Helst någonstans riktigt inhemskt! Tåls att fundera på! :)

Kärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar