fredag, januari 08, 2010

Utgång

Direkt efter jobb igår begav jag mig för att möta upp Migis, Michelle, Antonia, Niko och Markus. På vägen fick jag springa inom Subway (äta bör man annars dör man!!) och sedan bar det av till casa Karl för lite (för min del) oplanerad förfest :) Där stannade vi dock inte länge då jag och Migis förberett oss på en utekväll. Jag tog ju då givetvis ingenting med mig att dricka och då är det inte super kul att sitta med ett kök fullt med människor som kör förfest lekar :/

Vi drog oss från Karl till hampan, där vi inte stannade värst länge. Sedan bar det av mot pubpunkten. Vi var sååå sugna på nachos, och det var det enda stället bortsett från GP som vi kunde komma på som har det. Väl där blev det även lite biljard :) Tyvärr så blev det inte en himla massa bilder då min kamera vill ha mycket, mycket bra ljus för att ge ifrån sig ens någorlunda bilder. Riktig party-pooper kamera!!! :(


[Bilder kommer så fort blogger slutar fitta!!!]




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar