torsdag, januari 07, 2010

Varning för glasvägg!

Helt galet, nyss gick en kille in i en av butikens väggar igen (detta hände även igår). Jag har aldrig varit med om att så många (ja två är i detta fallet många) som gått rakt in i väggen, och då har jag ändå jobbat i butiken i lite mer än ett år nu! Gud.. Det var inte alls detta jag skulle skriva om egentligen, men precis när jag skulle skriva rubriken så inträffade det! hela glasväggen dallrade till och vilken smäll!!!

Så, vad var det nu jag skulle skriva egentligen?... hmm.. Jo jag har nog världens bästa chef (en månad till i alla fall). Ska egentligen jobba imorgon, men av någon anledning är vi då tre i butiken, och det är nästan två för mycket för just denna butiken. Så jag fick leditg imorgon och får istället välja en dag nästa vecka då jag jobbar samma timmar. Riktigt snällt, min chef W ville inte ta timmarna ifrån mig. Detta passar väldigt bra då jag ska ut med samma gäng ikväll som var och åkte pulka igår. Dock vet jag inte vart vi ska än, dessutom så får jag hänga på lite efter. Jag slutar inte jobba förrän 21:30 ikväll, så det är verkligen kanon att få vara ledig imorgon. Dessutom så ska jag avliva mina två sista råttor imorgon. Nu har Narlas cancerknöl växt, Emla är gammal och dessutom så har Narla blivit aggresiv den senaste veckan och ger sig på stackars Emla :( Så avlivningen är nog det bästa nu faktiskt.

Nu har jag cirka 30 min kvar i butiken sen en timme ledig sen ska jag jobba som värd för ett seminarie om hedersrelaterat våld, det ska faktsikt bli jätte roligt. Det var ett bra tag sedan jag var värd nu dessutom.

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar