onsdag, mars 10, 2010

Nystart!

[Klicka på bilden för att komma till PreBalans, yoga studion jag går till]

De senaste veckorna har jag satsat på en nystart! Började yoga för cirka 4 veckor sedan, tog tag i mina matvanor. Är vegetarian sedan 6 år tillbaka, men har slarvat en hel del! Men nu är det ändring på det! Förutom detta så försöker jag även få till en bra dygnsrytm, långpromenader med Soqi, gärna i skogen.

Jag spenderar minde tid framför datorn (därav den dåliga uppdateringen). Men jag mår redan mycket bättre. Allt egentligen tack vare yogan, som satte igång det hela :)

Dessutom så har jag blivit bättre på att få i mig allt jag måste så som järn, proteiner, vitaminer & mineraler. Detta genom rätt kost, blutsaft, aloevera juice samt en anna juice med massor, massor massor med antioxidanter. Jag måste medge att det känns riktigt bra!

Nu ska jag återgå till min mat, har lagat pizza typ hela kvällen. Degen jäser i 2 timmar.. Så nu ska jag äntligen stoppa i mig härligheten. En pizza med ost (med vegetabilisk löpe), parmesan, tomater, stekt spenat och sesamfrön. En riktig järn boost det vill säga! Sesamfrön och spenat innehåller jätte mycket järn! Vilket vi vegetarianer ofta lider bris av. Så nu ska jag smaska vidare!

Kärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar